Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 23:06 Temat postu: Klasy |
|
|
Gracz podczas tworzenia postaci wybiera jedną z nich dla swojego bohatera oraz związane z nią profity.
Wojownik: +5 do WW lub [x] dowolnej umiejętności bojowej (nie więcej niż [x][x])
Ranger: +5 do US lub skradanie lub leczenie lub zielarstwo lub sztuka przetrwania na [x]
Uczony: +5 do Int lub wiedza na dowolny temat lub leczenie na [x]
Łotr: +5 do Zr lub dowolna umiejętność złodziejska na [x]
Rzemieślnik: [x][x] do dowolnego rzemiosła (kowalstwo, snycerstwo, garncarstwo, rymarstwo, bednarstwo, łuczarstwo, ludwisarstwo, rusznikarstwo, szewstwo, krawiectwo, zielarstwo, aptekarstwo, introligarstwo, płatnerstwo, wyrób łuków, uprawa ziemi, garbarstwo, gotowanie, górnictwo, handel, kartografia, jubilerstwo, kaligrafia, kamieniarstwo, młynarstwo, piwowarstwo, stolarstwo, szkutnictwo, sztuka, złotnictwo, ciesielstwo, mechanika, murarstwo, drwalstwo, wyrób łuków lub co sobie wymyśli, a zaakceptuje MG...)(Krasnoludzie mogą wybrać tylko inne rzemiosło niż wynikające z rasy!)
Mag: Magia +1 lub SW lub Int +5 (Tylko magowie, którzy wybrali Magię +1 mogą Rzucać czary!) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26
Ostatnio zmieniony przez Karl dnia Pią Wrz 03, 2010 23:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 23:06 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 23:08 Temat postu: |
|
|
DO GRACZY GRAJĄCYCH PRZED WPROWADZENIEM KLAS!
Możecie wybrać sobie jedną z nich i przydzielić profit. Poinformujcie Thormira, lub mnie na gg lub priv o zmianach.
Magowie, albo biorą klasę Mag i nic sobie nie dodają, albo żegnają się z 1 Magii... _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 23:37 Temat postu: |
|
|
(Możesz skasować tego posta, ale...
Skoro nie jestem magiem, ale jestem obdarzony talentem magicznym to i tak muszę wybrać klasaę maga, żeby zachwoać magię? Jeśli tak, to jako jednego [mam nadzieję uznanego przez was] ze starszych graczy nie dotyczy mnie żaden bonus? Wg mnie to rozwiazanie jest strasznie nie fair wobec istot władających magią. Poza tym po co mag ma wybierać między bonusem SW lub INT skoto jeśli wybierze jeden z tych wariantów nie będzie mógł czarować jako klasa mag? Dajcie przynajmniej graczom, którzy już wcześniej władali magią bonusa do wspomnianego INT lub SW, żeby było sprawiedliwiej.) _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ravin
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 1797 Skąd: Stirland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 00:41 Temat postu: |
|
|
Czy to ma wyglądać tak, że wybieram klasę: Mag i nic się nie dzieje, bo nie mogę sobie nic dodać? Gram dalej postacią taką, jak do tej pory?
Natomiast ci, którzy grają np. krasnoludami, wybierają wojownika, dodają sobie +5WW i jednym uderzeniem topora rozcinają każdego wpół?
Albo ktoś grający elfem, dodaje +5US i prawie każdy wróg, zanim dobiegnie do takiego strzelca, będzie wyglądał jak jeżozwierz.
Skąd taka dyskryminacja postaci władających magią? To rasizm, a nawet magizm. _________________ Ravin Moss
Jonathan Braun
Fogger Ryś zwany Dziewięciopalcym
Nesquik (Ten mądry, niczym ludzka istota, brat-bliźniak)
- 15% do ceny odzieży z zimowej kolekcji |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 00:52 Temat postu: |
|
|
Lepiej bym tego nie ujął! Rasizm na tle magicznym. To niesprawiedliwe, że przekoksy dostają bonusty kiedy to istoty magicznie dostają uścisk dłoni. Totalne zero fair play. Wcześniej nie było mowy o ograniczeniu związanym z magią, można było być wojownikiem i miec talent magiczny, a tu nagle magusów się ogranicza, a wojowników wyekspia za darmola. Uwzględnijcie to w moim "kiss my ass!"!!! _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
mgc
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 2960 Skąd: Masz problem??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 10:24 Temat postu: |
|
|
To już weszło i Komorowski podpisał tę ustawę... była sprawdzana przed trybunałem konstytucyjnym i narzekanie Marcusa nic nie da :P Etniczna mniejszość magiczna może nas wojów pocałować ^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
mgc
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 2960 Skąd: Masz problem??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 10:40 Temat postu: |
|
|
To nie jest narzekanie tylko walka o sprawiedliwość. Zastanówcie się nad sensem naszych argumentów, a zrozumiecie, że są uzasadnione.
5 pkt. do ceh to darmowy awans, który nie dotyczy wszystkich graczy. Że niby dlaczego nie dotyczy? Nie ma równości? Są równi i równiejsi? Zastanówcie się ile czasu trzeba pracować na +5 do cech. Kiedy niby mniejszość magiczna ma to nadrobić? _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 10:57 Temat postu: |
|
|
Nie dość że macie magie czyli ataki i bonusy którym nie można się przeciwstawić to jeszcze chcecie więcej... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 11:16 Temat postu: |
|
|
Chcemy równości. Dostać tyle co wszyscy, albo niech nikt nie dostaje czegokolwiek. Co mi z tych czarów skoro tak trudno je rzucać, że zanim uda mi się to zrobić, już będę martwy. Przy waszym pzekokszonym WW lub ZR rzucenie dobrego czaru jest fuksem do kwadratu. Wasze cięcia i uniki są łatwe do wykonania i nieraz zabójcze, a jeszcze dostajecie do nich bonusy. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ravin
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 1797 Skąd: Stirland (znak: Kocioł Rhyi)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 11:33 Temat postu: |
|
|
Nie można oprzeć się magicznemu żądłu ani czarom ofensywnym. One po udanym rzuceniu trafiają automatycznie. A Ty Marcus już nie narzekaj bo masz wykupioną um. Miecze więc walczysz też wręcz |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 11:45 Temat postu: |
|
|
Powtarzam, to nie narzekanie. A na walkę mieczem cieżko pracowałem. Moim założeniem nigdy nie było zostanie najlepszym magiem na forum. Chciałem zostać wojownikiem usprawniajacym swoja walkę magią, którą tę magię trenowałem równie cieżko. Więc teraz moje wysiłki mają iść na marne, bo koksy dostaną sobie bonusy, a osobom magicznym dalej zostanie tylko ciężka praca? Co ja zrobię, że Ty nie masz tego uma? To nie trzeba było latać gdzie popadnie, zabijać i gwałcić, tylko trenować. Chełpisz się zabitymi ofiarami w swoim podpisie, ale dzięki temu tak na prawdę nie stałeś się o wiele silniejszy. W zasadzie mozna by rzec, że to Ty narzekasz na brak potrzebnych Ci umiejętności, wynikający niestety tylko z Twojego lenistwa i chęci zabawy. Teraz darmowy bonus to dla Ciebie nowa szansa na stanie się silnym i dalej marnowanie czasu i talentu na gwałty i morderstwa. Nawet nie przyszło ci do głowy, żeby zastanowic się nad problemem, który przedstawiliśmy wspólnie z Ravinem. Chcesz po prostu bonusa, którego i tak dostaniesz, a obalić chcesz osoby magiczne, bo są dla Ciebie potencjalnym zagrożeniem. Gdybyś wybrał magie, mialbyś ten sam problem, któremu sie teraz sprzeciwiasz. Dlatego nie chodzi mi tu o kłutnię i uciszenie sprawy, bo tak byłoby prościej, ale o trzeźwe spojzenie na tę okoliczność i obiektywną ocenę sprawiedliwości i słuszności sprawy, za krórą się opowiadam. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 12:51 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie równie ciężko pracuję na Miecze [x][x][ ] więc ... a nie każdy woj bierze +5 do WW... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 13:50 Temat postu: |
|
|
To dziwne, że odpowiadasz tylko na wybrany przez Ciebie wątek tej rozmowy. Tak na prawdę w ogóle nie interesuje Cię teraz debata tylko obrona własnego ja. Dlatego stwierdzam, że mam rację co do słów napisanych przeze mnie w poprzednim poście, a także wysówam prośbę o nie wypowiadaniu się kogoś kto nie ma nic do powiedzenia na temat wysuwanego postulatu na temat klas. Jesli Twoim zadaniem jest mnie obrazić lub zniechęcic do dalszych działań, to tracisz czas. Napisz coś konkretnego na temat klas, albo w ogóle nie zabieraj głosu, bo nie jestem tu żeby sprzeczać się o osobiste pobudki, tylko wystepuję w imieniu mniejszości w imię głosu sprawiedliwości. Przedstawione wyżej klasy zdaja się być przystosowane do wymogów głównie starszych graczy, a nie dobra wszystkich. Jeżeli forum kręci się wkoło kilku (ważnych ze względu znajomości) graczy, to po kiego sprowadzać tu nowych? Żeby nie mieli głosu i wkladu w rozwój forum? Czy jest tu jakaś niepisana elita, która decyduje o wszystkim (Nie mówię tu o Adminach, ale też są jakos w to wplątani), a głosy reszty graczy odbijają sie echem od twardego stwierdzenia starych graczy "Nie podoba się to nie graj!"? _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 14:00 Temat postu: |
|
|
Tak ! Interesuje mnie obrona własnego ja bo w końcu elf który nie bawi się w czary mary ma szanse z krasnoludem. Jak dla mnie wprowadzenie klas jest dobrym rozwiązaniem bo narzuca rozwój w jedną stronę, a nie wszechstronność. Nie można być dobrym we wszystkim. Rozumiem wojownik z wspomaganiem się magią... to idź w maga który awanse nie ładuje w int i SW tylko w WW, K i Odp. Nie można tworzyć postaci wszechstronnych bo fizycznie nie byłoby możliwe kształcenie się w tylu dziedzinach. Wybierz cechy dominujące i kieruj się właśnie podczas awansów wg. nich. No chyba że masz na celu zrobienie maga z WoW który ma mięśnie jak krasnolud od przewracania kart książki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 14:11 Temat postu: |
|
|
Nie atakuj mnie, bo to nie chodzi o mnie. Chodzi mi o niesprawiedliwość. I dlaczego niby wszechstronność jest zakazana? Dlaczego mam niby kroczyć ścieżką dokładnie juz wytyczoną? Przecież wtedy gra traci wiekszy sens, bo i tak wiesz co Cię czeka. Wszechstronność jest o tyle tylko trudniejsza, że trzeba na nią pracować o wiele więcej niż kiedy ma się wytyczony cel. Dalej jednak zbaczamy z tematu. Nie o tym przecież moje pierwotne wywody miały mówić i przeciwstawiać się. Nie chodzi mi o spory tylko sprawiedliwe potraktowanie wszystkich graczy i tak jak było obiecane, rozdanie odpowiednich bonusów grającym, przed wprowadzeniem klas. Nie ważne, że mam magię. Każdy mógł ją sobie wybrać na początku i nikt nic sobie z tego nie robił. Dopiero teraz gdy przekoksy dostały bonusty to zrobilo się wielkie halo, że magom nie powinno się nic dawać. to trzeba było uprzedzić zanim w ogóle zacząłem grać. Moze teraz nie byłbym zawiedziony decyzjami jakie nastapiły na forum. Skoro kazdy mial dostac, to niech dostanie.
P.S. - Dalej twierdzę, że w klasie maga jest niezrozumiały system wyboru bonusa. Gdy mag wybierze cechy INT lub SW i nie może czarować, to wtedy jaką klasę reprezentuje? _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 14:54 Temat postu: |
|
|
@ PS: wtedy przygotowujesz się do bycia magiem. Masz wyjątkowy talent, albo jesteś bardzo inteligentny albo masz mocną wolę. Przy najbliższym awansie dostajesz Mag 1... proste? |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 15:45 Temat postu: |
|
|
To dalej nie wyjaśnia wszystkiego co próbuje udowodnić. Żadna z odpowiedzi nie jest satysfakcjonująca w żadnym stopniu (No moze poza ostatnią). _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Craig
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 7409 Skąd: Chciałoby się, co? :P
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 18:19 Temat postu: |
|
|
Co za... burdel ;/
Po prostu... szkoda słów. Ta kłótnia zraziła mnie całkowicie do tego systemu. Ja WIEDZIAŁEM od początku, że system wywoła konflikt. Razi mnie to i tyle...
Anthriss magia to wrodzona umiejętność. Czytałeś podręcznik? Ludzie z tym talentem rodzą się 1 do 10000... nie ma czegoś takiego, że magia się objawia z czasem... ludzie po prostu ją odkrywają przez przypadek czy to w wieku 8 lat, czy 40... elfy natomiast często mają taki talent, ba nawet ich lordowie się nią potrafią posługiwać, i przy tym walczą mieczem i strzelają z łuku (czyli wszechstronność).
Poza tym spójrz na Ravin'a... on ma miecze już i magię. Czyli w warhammer istnieje coś takiego jak wszechstronność (i ją popieram).
Jakoś nie robię afer, bo magowie mają za dobrze. Łowca czarownic też nie robi afery bo musi walczyć z kultystą, który może posługiwać się magią... i jakoś sobie z nim radzi. To samo łowca nagród. Ja też nie robiłem afery jak przegrałem z Avem na arenie.
Po prostu szkoda mi słów... jestem za Avem i Ravin' em. Sam grałem kultystą z Mag i gdybym nie zginął to bym był w tej grupie. Teraz gram krasnoludem ale rozumiem ten ból.
Dlatego moim postanowieniem jest, by magowie mogli sobie dodać 5+ do SW lub Int.
Dziękuje. Spam usunę niebawem. _________________ Christian Baptist
Aed |
|
Powrót do góry |
|
|
Loki
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 263 Skąd: Valhalla
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 19:52 Temat postu: |
|
|
:D Nieścisłość. Jak się w Wojowniku da do wybranej um bojowej +1 np topory z [x][ ][ ] na [x][x][ ] to efekt będzie taki, że będziemy mieć więcej WW przy testach, niż po daniu sobie +5 WW xD _________________ Loki Ljötsen
Mądry gość, w MTG byłby Mythic Rare...
Karta |
|
Powrót do góry |
|
|
Hurgar
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3419 Skąd: Karak Zorn (znak: Dwa byki)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 20:25 Temat postu: |
|
|
@up:
Tak, ale już na przykład krasnolud, który na starcie wybiera sobie [x][x] do obuchów lub toporów nie może wziąść trzeciego [x]. Zamiast tego może dodać sobie +5 do WW. Trzy [x] to już absolutnie perfekcyjne opanowanie broni i mało kto dochodzi do takiego poziomu, tym bardziej już na starcie. _________________ Karta Hurgara
Algrom Zajebistyson
Klęska homopedałom! Tylko Craig! Tylko partia heteroseksualna! |
|
Powrót do góry |
|
|
zlomrok
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 54
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 20:38 Temat postu: |
|
|
Mi się ten system nie podoba, gdyż jako kapłan Ulryka mam konflikt interesów, a mianowicie, jeśli wybiorę wojownika, to nie będę mógł czarować, co jednak jest dość popularne wśród kapłanów, a jeśli wybiorę maga, to moja umiejętność WW będzie co najwyżej ssać, a dla kapłanów Ulryka jest na ważna. _________________ KP
بعض النصوص باللغة العربية ، ومضحك لهذه الأنماط.
Jakiś tekst po arabsku, tymi ich śmiesznymi wzorkami. |
|
Powrót do góry |
|
|
Craig
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 7409 Skąd: Chciałoby się, co? :P
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 20:41 Temat postu: |
|
|
I dlatego coś czuję, że wszyscy cofną swój wybór i wrócimy do tak zwanej koncepcji ,,wszechstronności''. _________________ Christian Baptist
Aed |
|
Powrót do góry |
|
|
Hurgar
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3419 Skąd: Karak Zorn (znak: Dwa byki)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 20:41 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj, że system klas nie zmienił nic odnośnie awansów. Jeżeli więc nie zostałbyś magiem, to twoje ww i tak nie rosłoby szybciej. A z tego, co się orientuję, spowolnienie wzrostu np. WW u maga nie zostało wprowadzone. Wybierając więc maga dostajesz po prostu umiejętność posługiwania się magią.
Clap
Clap
Clap
Dziękuję _________________ Karta Hurgara
Algrom Zajebistyson
Klęska homopedałom! Tylko Craig! Tylko partia heteroseksualna! |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 21:30 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej, klasy ssą jak nigdy nie ssał jakikolwiek odkurzacz. Tu nie obędzie się od sporów, wygranych i pokrzywdzonyc. Dlatego klasy powinny być zniesione. (Cholera jakbym walczył o równouprawnienie klasowe.) Nikt nie bedzie narzekał, nikt nic nie dostanie i nikt nie straci. Stratą natomiast jest tu tylko czas o próbnym okresie trwania klas. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 03:09 Temat postu: |
|
|
Dobrze kochani moi marksiści dbający o konflikt klasowy... odezwie się teraz ojciec awantury i super hiper przekoks...
*Dlaczego magowie mają utrudnienie po wprowadzeniu klas?
Ponieważ otrzymując cechę Magia za całkiem darmo wyprzedzają o równe (choć żaden statystyk nigdy nie sprawdzał) 67% reszty graczy robiąc się dużo silniejsi od nich... Magia jest darem, który daje wiele siły i mocy. Walcząc o równość walczysz Marcusie o wyższość.
*O walce klas na forum
Swego czasu taka walka już tu miała miejsce, a była to konkretnie walka o równość rasową, gdzie ludzie byli zbyt silni w stosunku do reszty. Związek Obrony Praw Khazadów wywalczył wtedy równość dla elfów i krasnoludów... niziołki nadal są kiepaśne :) - Od tamtej pory Elf, Krasnolud i Człowiek są na starcie równi... chyba że pierwszy i trzeci zostanie magiem...
*Kilka prawd o najprostszym zaklęciu ofensywnym "Magiczne żądło"
- Rzucenie trwa tyle co atak mieczem
- Zasięg jest sześciokrotnie większy niż zasie miecza
- Szansa rzucenia wynosi 50% (6,7,8,9,0 na kości)
- Jeśli wykonasz splatanie magii szansa wynosi 60%!!!
- Przed "żądłem" nie można wykonać uniku, zasłonić się tarczą, ani go sparować...
*Podsumowując
1 Magia daje wiele czarów, które są kilkakrotnie więcej warte niż +5 do którejkolwiek z cech.
Nie sądziłem, że ktoś z was uzna, że zrównanie szans początkujących graczy, będzie nie fair i oprzecie się na tym, że inni nagle "dostają", a ja "nie dostaję!", stryju ratuj!
Całe życie prowadziłem hordy graczy grające namiętnie magami (Es, Elowen, Lady Aurelia) w normalnej grze i zdaję sobie sprawę z potęgi magii.
Ograniczenie wprowadziłem umyślnie!
*O drogach, przeznaczeniu i narzucaniu ram
Klasa wprowadza różnorodność wśród początkujących graczy. Nie narzuca ścieżki rozwoju... Więc mag może spokojnie rozwijać się w rzemiośle czy walce. Krasnolud może nagle zostać łotrem, a niziołek nałożnicą... nikt nic nie broni. Klasa mówi o przeszłości, dodaje barw.
*Ilu jest władających magią na forum?
W ch**
*Ilu jest magów w Starym Świecie?
Kilkunastu na olbrzymie miasto?
*Po co dwa powyższe pytania?
Po to żebyśmy ujrzeli korzyść. Nowy gracz wchodzi na forum - patrzy klasy... myśli myśli... i nie wie już czy na pewno chce być magiem... dzięki temu mamy barwne forum z różnorodnymi graczami!
Czy już widzicie, że tak naprawdę z wprowadzeniem klas wprowadzamy sprawiedliwość?
Czy już widzicie ile one niosą korzyści?
Odpowiadam na "pytanie" Lokiego... tak będzie miał wtedy +10 a nie +5, ale tylko do Toporów. Więc ma wybór, albo +5 do wszystkiego, albo +10 do jednego, rozumiesz? _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 08:52 Temat postu: |
|
|
Owszem, cały czas tłumaczysz, ze gracze wybierając klasę maga dostają umiejętność magii i to wystarcza by było sprawiedliwie między wojownikami. Zgadzam się z tym i wcale z tym nie spieram. Chodzi mi tylko o to, że gracze mający magię przed wprowadzeniem klas nie dostają nic, a wojownicy owszem. Zauważ pewną zależność.
Gracze zaczynający przed wprowadzeniem klas:
Wojownik - Twodzy postać, jest wojownikiem. Nie upiera się, że na forum jest nierówność bo niektórzy gracze władają magią. Przy wprowadzeniu klas dostają darmowego bonusa. Mial umiejętności bojowe? Miał je od momentu stworzenia psotaci. Czy może je rozwinać po wprowadzeniu klas? Rozwinął je o jeden [x] lub dodał sobie +5 do cech.
Mag - Tworzy postać, jest magiem. Nie upiera się, o jakąkolwiek nierówność, bo nie jest z tego powodu przesladowany. Przy wprowadzeniu klas nie dosteje nic. Miał magię na początku? Miał i nikt nie miał nic przeciwko temu. Czy moze je rozwinąć po pwrowadzeniu klas? Nie, bo nagle magia staje sie dla wszystkich za silna. Tak jakby działała ukryta opozycja lub partyzantka spiskująca przeciwko uzywajacym magii.
Mag może tu jedynie zadecydować o tym czy straci magię, czy nie. Może albo ja zachwoać, albo zamienić na inną umiejetność. To moze wojownicy niech zamienią sobie walkę obuchem na walkę topotem, a łucznicy na kusznictwo i będzie to samo. Bo nic się w tych postaciach nie zmieni, ale dostaną awans od wprowadzenia klas taki sam jak dostali teraz magowie.
Powiedz mi też mój drogi jak wielu jest tych wpomnianych magów? Kart zapewne wiele, ale grajacych.. 2? 3 osoby?
Wcześniej władający magia i wojownicy byli jak rowny z równym i nikt nie miał o nic pretensji. Teraz nagle sie pojawiły? Taraz nagle magów nie obowiązuje bonu? Chcecie wyrównać szanse, które były uważane za równe przed wprowadzeniem klas? To jest własnie przedstawana przeze mnie niesprawiedliwość. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 08:57 Temat postu: |
|
|
Ok, poniekąd niektóre z przedstawionych przez Ciebie argumentów, nawet do mnie trafiły - pewnie dlatego, że Cię lubię :)
Uważam, że właśnie tak powinno być od zawsze, i dziwiło mnie to czemu Magia jest za darmo. Ale jeśli uważasz (Lub jeśli ktoś się wstawia - uważacie), że jest to nie fair w stosunku do grających graczy to możemy się umówić, że Klasy obowiązują tylko nowych graczy, a starzy żyją jak dawniej. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 09:16 Temat postu: |
|
|
Mi pasuje takie rozwiązanie. Przynajmniej jest sprawiedliwe wedle wszystkich grającyh przed wprowadzeniem klas.
Teraz natomiast wojownicy będa mieli pretensje o to, że tych bonusów nie dostali i co wtedy? Warto też podkreslić, że nowi gracze będą mieli darmowy bonus, króry nie obowiazywał kiedy to my zaczynaliśmy. Ja jestem skłonny na to przystać. Niech mają, ale czy reszta się z tym zgodi? Ponownie powstaje niesprawiedliwość.
(Przypominam, że ja tu nie narzekam, tylko walczę o srpawiedliwość, dlatego nie opowiadam się za soba, tylko za wszystkimi, bo wszystkich ten system "obowiazuje".)
(P.S. - Ja Ciebie też ^^) _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 09:27 Temat postu: |
|
|
(:D)
Nikt nie będzie się burzył, że nie został przepakiem... jesteśmy chyba dojrzali?
Co do nowych? Sorry life is brutal. Niech mają równość wobec siebie i to jest najważniejsze! _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 09:31 Temat postu: |
|
|
Więc myslę, że doszliśmy do jakiegoś konsensusu tutaj. Cieszy mnie to. Starsi gracze sobie poradzą, tak jak rodzili sobie do tej pory. Z resztą jak sam podkreśliłeś "jesteśmy dojrzali".
Dla pewności jednak proponuję zaczekac na opinię tłumu. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loki
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 263 Skąd: Valhalla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jerant
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 29 Skąd: (ivonowe)Z dupy hahaha...
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 14:38 Temat postu: |
|
|
Hmmm... Czyli nie jestem sam, jeśli chodzi o wybór profesji. Z musu wybrałem Maga, ale mi pasuje bardziej Łotr... I wtedy jakiś skill złodziejski, bardzo by do mojej postaci (szpiega-maga) pasował... Np. zabezpieczenia... _________________ ÜberPWNer Jerant Else |
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 14:45 Temat postu: |
|
|
Zróbmy tak:
-zamiast wyboru +5 cechy lub umiejętność dostajemy +5 cechy i umiejętność
-w grę wchodzi też łączenie klas np. Mag - łotr -> wybór Mag+1 + um. złodziejska skradanie się [x]
-no i wszyscy happy... jest dwukierunkowość - jest, jest bonus dla magów ? jest... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 14:50 Temat postu: |
|
|
To wychodzi po prostu, że wszyscy dostają po dwa bonusy a magowie jeden. Chodzi mi tylko o graczy grajacych przez wprowadzeniem klas. Wracamy tym sposobem do punktu wyjścia. Jestem przeciwko podziałowi klasowemu. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 14:51 Temat postu: |
|
|
+1 Mag to nie bonus? W takim razie każdy będzie grał magiem bo to jest za darmo... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 16:30 Temat postu: |
|
|
I było, a teraz zostało ograniczone. Czy Ty wogóle nie czytasz tego co ja piszę? Cały czas gadasz to samo jak najęty. Kompletnie mnie nie rozumiesz. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loki
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 263 Skąd: Valhalla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hurgar
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3419 Skąd: Karak Zorn (znak: Dwa byki)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 20:24 Temat postu: |
|
|
A co w przypadku krasnoludów wojowników? Po co im dwa bonusy, skoro jeden z nich dostają już na starcie? No chyba, że chcą walczyć dwoma rodzajami broni. _________________ Karta Hurgara
Algrom Zajebistyson
Klęska homopedałom! Tylko Craig! Tylko partia heteroseksualna! |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 20:42 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi mi o to, żebyśmy dostali 2 Mag. Tylko albo bonusa do SW lub INT, albo nikt nic nie dostaje. Mówię tylko o graczach posiadających magię przed wprowadzeniem podziału klasowego. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 22:05 Temat postu: |
|
|
Ludzie i ludziska... za dużo byście chcieli dostawać... człek daje wam bonus, a wy od razu "Daj dwa!".
Klasa wam daje dodatek, mało?
Poza tym nie wam, tylko wszystkim zarejestrowanym po wprowadzeniu klasowości więc nie macie po co się kłócić... ludzie... _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:11 Temat postu: |
|
|
Karl zrób ankietę... |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:14 Temat postu: |
|
|
Jaką, poco, dlaczego? _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:33 Temat postu: |
|
|
Czy jesteś za wprowadzeniem klas; po to aby w miarę demokratycznie rozwiązać ten spór. |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:37 Temat postu: |
|
|
Już była podobna ankieta, a sporu żadnego nie widzę... gdzież on? _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:38 Temat postu: |
|
|
No skoro tak uważasz... no to ok |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:55 Temat postu: |
|
|
Wynik sporu jest taki, że Ty jako stary gracz nie wybierasz klasy i kropka. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Eryk Weiß Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 4169 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 14:32 Temat postu: |
|
|
I teraz ja mogę walczyć o równouprawnienie :P |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 14:40 Temat postu: |
|
|
Nie, nie możesz.
Per primo z uwagi na to co pisałem wcześniej, że nikt walczyć nie będzie, a Marcus przyznał mi rację.
Per secundo z uwagi na to, żeś inter pares. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 17:35 Temat postu: |
|
|
Po 1. - nie podoba mi się pomysł wieloklasowości. Znów mi śmierdzi D&D (mag-łotrzyk, jezu...)
Po 2. - Mag: 2 na początku lub podczas pierwszych dni grania jest absolutnie wykluczona. (to samo tyczy się um. bojowej na poz. [x][x][ ])
Po 3. - Cały ten spór (lub Wojna o Brodę vol.2) kręci się wokół prostej reguły:
Wojownicy są przykoksami na początku, a potem są mierni (w odniesieniu do późniejszych magów), kiedy magowie są słabi na początku a potem są przykoksami.
Czyli wszystko sprowadza się do tego co dzieje się w każdej innej grze RPG - magowie na początku są bardzo słabi, dopiero jak wytrwają i przeżyją - to zaczynają przenosić góry. Dziękuję.
PS. jeśli tak dalej pójdzie, że każdemu coś będzie nie pasować to niestety trzeba będzie wycofać klasy. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu
Ostatnio zmieniony przez Esgaroth dnia Czw Wrz 09, 2010 19:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Craig
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 7409 Skąd: Chciałoby się, co? :P
|
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 18:59 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za ich totalnym wycofaniem! Łącznie z systemem dodawania cech!
Wybaczcie, ale po prostu nie mogłem się powstrzymać... _________________ Christian Baptist
Aed |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 09:37 Temat postu: |
|
|
Jeśli mam wyrazić swoje zdanie, to magowie są przekoksowani od początku... opierając się na niezachwianych argumentach wprowadzonych wcześniej. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Loki
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 263 Skąd: Valhalla
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 13:36 Temat postu: |
|
|
Zamknijcie ten temat bo mnie od czerwonego znaczka chuj szczela. Pieprzyć to, niech zostanie jak jest, a magowie niech wysilą dupy w przygodach to nie będą im potrzebne bonusy... _________________ Loki Ljötsen
Mądry gość, w MTG byłby Mythic Rare...
Karta |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 14:50 Temat postu: |
|
|
Skoroś taki mądry to sam graj bez bonusa i pokaż nam jak trzeba ciężko pracować by rozwinać swoje umiejętności. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loki
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 263 Skąd: Valhalla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 15:06 Temat postu: |
|
|
Mhm, takim samym jak [x][x][ ] na początku u krasnoludów. Nie przesadzajmy. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Loki
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 263 Skąd: Valhalla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 15:09 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy byłby spokój. Tak naprawdę magowie rzadko kiedy wykonują testy na In. A SW potrzebna im jest przede wszystkim do splatania magii... _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Thatyrr
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 272
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 20:33 Temat postu: |
|
|
No to SW i tyle :P Przez Lokiego się burdel zrobił na forum. Taka bomba była, a on stał się zapalnikiem ;P _________________ Thatyrr Kilt'tarr
Nie ma emocji - jest spokój.
Nie ma ignorancji - jest wiedza.
Nie ma pasji - jest pogoda ducha.
Nie ma chaosu - jest harmonia.
Nie ma śmierci - jest Moc
Piszę poprawnie po aramejsku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 20:41 Temat postu: |
|
|
Bezczelny! :D _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 23:06 Temat postu: |
|
|
To nie Loki był zapalnikiem tej bomby. Przewińcie temat do góry ;) _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Calandil
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 736 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob Wrz 11, 2010 09:24 Temat postu: |
|
|
Ale dzięki niemu ludzie wpadli na pomysł, że można, jak w polskim społeczeństwie, wymusić wszystko strajkiem;P _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 10:20 Temat postu: |
|
|
i takim samym bonusem jak u elfów broń dystansowa na xx Es? Więc elf mag ma dwa bonusy?
Czysta matematyka! Mag jest silniejszy i koniec.
Pogódźcie się...
(A co do testów Int. to mnie zdziwiłeś Es bo to najczęściej testowany przeze mnie jest stat ;P często nawet na Arenie...) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 4170 Skąd: Reikland (znak: Kocioł Rhyi)
|
Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 16:47 Temat postu: |
|
|
To rozdaj SW.. niby do niczego nie potrzebny, ale zawsze to nagroda pocieszenia. _________________ Karta postaci - Av Fen'Neal (Zniżka 10%)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 16:47 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|