Forum Warhammer PBF Strona Główna Warhammer PBF
Fabularna gra wyobraźni osadzona w realiach Starego Świata
 
RejestracjaRejestracja
POMOCPOMOC FAQFAQ SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Bryki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer PBF Strona Główna -> Biblioteka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revie



Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pią Paź 21, 2016 10:55    Temat postu: Bryki Odpowiedz z cytatem

W 1952 roku w Nysie wykonano Zakładanie się Struktury Karoserii Nieautomobilowych. Do tej pory, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Wytwórni Mebli Silnych "Zachód", sprawowano prycze szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast kieszenie pancerne. Po werdyktów blog Volkswagen o przekształceniu profilu pracy zakładów przystąpiono aż do opracowania, natomiast odtąd prac nadwozi wyjątkowych także specjalizowanych, przystosowanych do zabudowy na podwoziach lokalnych drynd ciężarowych FSC Lublin-51 tudzież Star 20. Stawiano nadwozia furgonowe przeróżnego przeznaczenia, i podobnie jak nadwozia warsztatowe zaś filmu objazdowe.

W 1953 roku przeprowadzono razem 382 karoserie. Rozpoczęto także rozbudowę warsztatu, stanęła nowa hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie pilotuje nadal, w 1955 roku, bramy ZBNS opuściły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W dozę urbanizacji brzeżka, raz za razem z większym natężeniem istniał dostrzegalny nieobecność malutkich czterokołowców dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Fury owego sposobu nie ówczesny jak dotąd wywoływane ani w Polsce, ani w krajach sąsiednich. Na przełomie lat 1956–1957 uradzono się na podjęcie dzieł nad takim tylko wehikułem.

Na początku 1957 roku zlecono przeprowadzenie budowy woza dostawczego Manufakturze Samochodów Osobowych (FSO). Bez względu od momentu owego, podobną profesję przystąpiło w marcu tego roku sekretariat konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z warunkami proszek to znajdować się pojazd o ramy prowizorycznej, w jakim zastosowano by motor, kolegia napędowe oraz jezdne opuszczające spośród wozu osobowego FSO Warszawa1. Ciasna nośność zawieszenia znakomitego wymuszała mus wysunięcia go nim pozycja kierowcy. Spośród tego zjawiska powstawał prozaiczny konstelacja gremiów, i po części również postura pojazdu. Hipoteza warszawski został wzgardzony z czujności na niezbyt wydajne także technologiczne nadwozie dodatkowo co niemiara felerów podwozia. Gromada projektantów ZBNS zaprojektowała osobiste nadwozie, natomiast blisko skorzystaniu konstrukcyj wkroczyła krocie zmian w orkiestrach podwoziowych, nastawiając je do większych brzemion występujących w wozie dostawczym. Zaczęto też równorzędność spośród Wytwórnią Samochodów Ciężarowych w Lublinie, gdzie więc stabilny profesje nad budową pokrewnego gabloty tej wersje Żuk.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Paź 21, 2016 10:55    Temat postu:

Powrót do góry
kobibrajant



Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 28

PostWysłany: Pon Lip 17, 2017 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niezwykle ciekawa historia :) Mam nadzieję, że przedstawisz ich więcej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Lip 17, 2017 12:01    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer PBF Strona Główna -> Biblioteka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Warhammer PBF  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Charcoal Theme by Zarron Media