Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 12, 2011 22:13 Temat postu: |
|
|
(ok)
Hans przemilczał twoją uwagę i też popił piwo. Po chwili parsknął nim na stół, złapał się za klatkę piersiową i rozkaszlał straszliwie. Przyłożył rękę do ust. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob Mar 12, 2011 22:13 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 12, 2011 22:49 Temat postu: |
|
|
Spuszczam głowę i czekam czy się nie udusi. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 00:33 Temat postu: |
|
|
(xD jezu)
Przestał kaszleć i spojrzał na swoją dłoń...
Krew.
Szybko wytarł o chustę leżącą na stole.
- Idziemy? - uniósł mętny wzrok. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 02:18 Temat postu: |
|
|
- Poczekajmy aż wrócą moi z kwatermistrzostwa. Potem jeszcze zajrzę na chwilę na rynek. - powiedziałem zastanawiając się czy przetrwa pierwsze starcie z napotkanym przeciwnikiem... _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 10:33 Temat postu: |
|
|
Jak na komendę do sali wpadli ludzie odziani i gotowi do drogi.
- Herr Karl? - spytał jeden i zasalutował. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Mar 13, 2011 19:31 Temat postu: |
|
|
- Macie zimowe mundury? Dla mnie też? - patrzę co przynieśli. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 00:46 Temat postu: |
|
|
- Jest wszystko. - odparł i położył na stole rzeczy. - Jesteśmy gotowi do drogi, sir. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 15:04 Temat postu: |
|
|
Wskazuję ręką mundur Hansowi. Sam oglądam swoje zimowe wdzianko (opis please).
- Ja z Hansem idziemy załatwic' jeszcze kilka spraw. Za dwie godziny pod bramą koszar zbiórka w gotowości do wymarsz. Ruszamy skopac dupę kilku złym ludziom... albo raczej nie ludziom... hehe - dodałem po pauzie. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 20:10 Temat postu: |
|
|
- Ale, sir! Kapitan mówił nam wyraźnie, że i tak zwlekamy z wymarszem. Powinniśmy ruszać natychmiast.
(Ubranie to utwardzona skóra z podpiętym wełnianym kubrakiem pod spodem, wszystko koloru brązowo-zielonego.) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 14, 2011 23:35 Temat postu: |
|
|
- Dwie godziny nas nie zbawią. A mus w mieście jeszcze co nieco załatwić. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 17:23 Temat postu: |
|
|
Już miał coś mówić, ale zamknął paszczę i wzruszył ramionami. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 01:23 Temat postu: |
|
|
(Proszę o przyspieszenie akcji... )
Na rynku miasta wymieniam kolczyk, naszyjniki, narzędzia ciesielskie, łopatę, i toporek do rzucania i gotówkę na kuszę i 10 bełtów. Staram się targować.
(bardzo, ale to bardzo nie chcę tego odgrywać)
- Hans? Nie potrzebujesz może czegoś z miasta, zanim ruszymy? Masz broń? Dźwigniesz ją w ogóle? _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 09:07 Temat postu: |
|
|
(a wymieniasz NA CO? ...) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 13:21 Temat postu: |
|
|
(na kuszę i 10 bełtów... nie mają w mieście?) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 13:59 Temat postu: |
|
|
(sprecyzuj jeśli możesz. Ciężka czy lekka kusza? Ciężka - 16 zk, lekka - 12 zk.
10 bełtów do ciężkiej - 8 zk.
10 do lekkiej - 6 zk)
(I od razu mówię, że wszystko co chcesz wyniesie od 18 do 24 koron. A twoje graty nie są tyle warte ;) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 14:25 Temat postu: |
|
|
(Lekka, i mam świadomość (choć naszyjniki powinny być warte...) dlatego rzeczy + gotówka... hm.. targuję się?) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 15:01 Temat postu: |
|
|
Kwatermistrz przyjął twoje rzeczy.
- Jeszcze siedem koron, krasnoludzie. - odparł czekając na zapłatę. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 15:25 Temat postu: |
|
|
Dopłacam skwapliwie i patrzę na Hansa pytająco oczekując odp. na poprzednie pytanie. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 16:11 Temat postu: |
|
|
- Mam swój stary miecz. - odparł. - Ale puklerz by mi się przydał, lecz moja sakwa pusta. - rozłożył ręce i się skrzywił.
Kwatermistrz podał ci kuszę i dziesięć bełtów luzem prosto w dłoń.
Otrzymujesz:
Lekka kusza - 80 - Dys - S+k8 - 24/48 - RUNDA - przebijający
Bełt do kuszy x 10 - obc: 20
_________________________
(i odpisz to coś oddał) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 16:35 Temat postu: |
|
|
Podrapałem się w tył głowy...
- a kołczanik jakowyś? Ile? I puklerz dla kompana?
(S+k8? się znaczy od mojej siły obrażenia zależą?) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 16:56 Temat postu: |
|
|
(źle spojrzałem, sorry. 4 obrażenia)
- Puklerz metalowy mam za pięć Karlów. - odparł. - Kołczanik na bełty za darmo dorzucę. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 17:52 Temat postu: |
|
|
- Więc zgoda! - nastąpiła wymiana i ruszyłem na miejsce zbiórki do moich ludzi, zapewne już tam czekają. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 18:08 Temat postu: |
|
|
(forsa odpisana?)
Wyszedłeś wraz z Hansem z budynku. Twoi ludzie, a dokładnie pół tuzina spojrzało na ciebie.
- Sir, ruszamy? - spytał jeden.
I w tym momencie do Hergig wpadł konny, spocony i dyszący na jeszcze bardziej spoconym i dyszącym koniu.
- Ludzie! Wieści niosę do kapitana tutejszego garnizonu! Szybko prowadźcie! _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 18:18 Temat postu: |
|
|
Odrywam wzrok od swoich i przenoszę flegmatycznie na niego... - Jakie to wieści jeśli łaska? - Oglądam jego ubranie, dystynkcje, mundur... _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2011 19:31 Temat postu: |
|
|
(Aż mi się chce napisać: "Czechryń... wzięty! Chłopy szlachtę rżną! Sąd boży!" xD)
Posłaniec wygląda jak typowy posłaniec, lecz ma niemalże szlachecki strój i ładną kulbakę pod dupą. Na mundurze ma barwy Ostermarku.
- Prowadź do kapitana, strażniku! - rzucił do ciebie. - Byle szybko! Trza się wycofywać z Hochlandu, natychmiast! _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 10:14 Temat postu: |
|
|
Wzdycham ciężko...
- Czekać. Zobaczymy co się dzieje. - I zostawiając całą szóstkę i Hansa prowadzę go do kapitana. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 10:21 Temat postu: |
|
|
Weszliście do koszar i do kapitana, który akurat zajada zupę grzybową.
Posłaniec zasalutował.
- Kapitanie, wieści niosę z frontu!
- Mów szybko! - krzyknął kapitan upuszczając łyżkę do zupy.
- Armia Chaosu przekroczyła granicę Imperium z Kislevem! Szykują się do natarcia na Ostland i Hochland! Front się przesunął! Do walk na pewno dojdzie w zrujnowanym Wolfenburgu oraz w Wurzen! Kislevici cofają się do naszego kraju! Reszta kryje się u siebie. Większość jest odcięta i nie może przybyć i walczyć jako nasi sojusznicy!
Tutaj odetchnął i podjął wątek:
- Orkowie wdarli się do Imperium! Zajęli Przełęcz Czarnego Ognia i teraz trwa bitwa o Grenzstadt! Zajęli także niemal całą Krainę Zgromadzenia. Halflingi bronią się i wycofują wgłąb kraju! Musicie wszyscy cofnąć się do Talabheim. Hochland upadnie tak czy inaczej. Musimy bronić Talabheim nad rzeką, bo na pewno dojdzie do oblężenia! _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 10:33 Temat postu: |
|
|
- Co z moim rozkazem sir? - wtrącam nie ukrywając podniecenia, że będę mógł skopać zmutowane i/lub orkowe dupy. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 09:02 Temat postu: |
|
|
Kapitan rzucił na ciebie spojrzenie:
- Oddalam rozkaz. Zbierz oddział, Karl. Postaraj się też zająć miejscowymi. Opuszczamy Hergig.
Wstał i dobił jakiś likier który miał w kielichu. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 12:22 Temat postu: |
|
|
- Jaśniej? Mam sześciu ludzi. Są zebrani, sir. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 13:14 Temat postu: |
|
|
- Resztę straży, nie tylko swoich. - odparł zniecierpliwiony. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 13:45 Temat postu: |
|
|
- Tak jest! - stuknąłem obcasami i zrobiłem w tył zwrot.
Wróciłem podniecony szybkim krokiem do swoich. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 13:59 Temat postu: |
|
|
Strażnicy z Hansem czekają na dole z pytającymi minami.
- Sir? - zagadnął jeden. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 16:27 Temat postu: |
|
|
- Rozkazy nam się zmieniły chłopy... Rozbiec się po całym mieście i wydać polecenia od Kapitana! Wszyscy strażnicy Hergig poza pilnującymi bram mają się natychmiast stawić z pełnym wyposażeniem na placu! Ruszać się! Zebrać mi tu wszystkich! WSZYSTKICH strażników Hergig! Wynosimy się stąd! Ludność cywilna już się wyniosła. Czas na nas... BIEGIEM! - warknąłem na nich (poza Hansem...) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 17:05 Temat postu: |
|
|
- Musimy im coś powiedzieć! Gdzie się wynosimy, sir?! - krzyknął jeden strażnik wycofując się powoli. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 17:26 Temat postu: |
|
|
- Nie pieprzyć! Zebrać mi wszystkich na placu i czekamy na wyjaśnienie z ust samego kapitana. Jazda!
(845) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26
Ostatnio zmieniony przez Karl dnia Pon Mar 21, 2011 23:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 17:39 Temat postu: |
|
|
- Aye. - zawołał i się oddalił.
- Co się dzieje, Karl? - spytał Hans rozglądając się wokół. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 17:47 Temat postu: |
|
|
- Wojna przyjacielu... może największa jaką widziałeś. Na razie Befehl ist Befehl. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 19:37 Temat postu: |
|
|
Kiwnął głową.
- Jestem... gotowy. - odparł i uśmiechnął się.
Strażnicy obiegli całe miasto zbierając resztki ludności. Przed koszary wyszedł kapitan i w ciągu kwadransa wszyscy zebrali się przed koszarami.
- Ludzie Hergig! Ludzie Hochlandu! Wyruszamy na południe, do Talabheim, szukając tam schronienia. Bierzcie ze sobą tylko najbardziej przydatne rzeczy. Muszkieterzy! Wyczyśćcie swą broń i weźcie tyle prochu ile zdołacie unieść. Ruszamy jeszcze dzisiaj!
- Ale kapitanie! - przerwał mu jakiś strażnik. - Paru naszych jest na północy! Broni traktu do Hergig przed mutantami!
Zapadła cisza.
- Nie zdołamy ich zawiadomić na czas. - odparł kapitan i zmarkotniał. - Nie mamy czasu wysłać nikogo z wieściami... ruszamy natychmiast. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 23:18 Temat postu: |
|
|
- Może i jestem krasnoludem, ale szybko chodzę Sir... mogę pójść, sir? - wtrąciłem wychodząc o krok i wspierając ręce na brzuszysku. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Wto Mar 22, 2011 23:12 Temat postu: |
|
|
- To bezcelowe, krasnoludzie. - odparł kapitan. - Musimy się wynosić. Tamci... poradzą sobie. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Wto Mar 22, 2011 23:40 Temat postu: |
|
|
- Tak jest sir! - no cóż... befehl ist befehl pomyślałem... jak za starych czasów w krasnoludzkich twierdzach. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Mar 23, 2011 09:51 Temat postu: |
|
|
W ciągu połowy godziny zebraliście się w wielką grupę z wozami i z towarami przy bramie Hergig. Kapitan wyjaśnił tyle ile chciał wszystkim i dał rozkaz do wymarszu. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sro Mar 23, 2011 13:09 Temat postu: |
|
|
Liczę nas w myślach i szacuję, że będziemy się poruszali wolno z taborem i zimą... Szukam wzrokiem kto idzie z nami, czy idą cywile? Ilu? Jacy? Ilu idzie mundurowych? Jacy? Jakie zadanie/pozycję wyznaczyli mojej drużynie w pochodzie? _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Mar 23, 2011 16:05 Temat postu: |
|
|
(ale ty nie umiesz liczyć :D) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 00:18 Temat postu: |
|
|
(żarcik kosmonaucik normalnie :D) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 00:27 Temat postu: |
|
|
Idzie paru rzemieślników. Pięciu dokładnie. Straży jest o wiele więcej bo ponad dwa tuziny... może trzydziestka jest. Twoją drużynę rozbito i każdy ma tworzyć okręg z resztą wokół wozów i rzemieślników. Taką barierę zewnętrzną. Na przedzie idzie kapitan. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 11:29 Temat postu: |
|
|
- Eh... westchnąłem i ruszyłem razem z pochodem. Wziąłem do rąk swoją kuszę i zacząłem ją starannie oglądać. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 11:58 Temat postu: |
|
|
- Idziemy do Dunstigfurt! - zakrzyknął kapitan. - Tam zbierzemy kogo się da i przeprawimy się przez Talabek! _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 03:32 Temat postu: |
|
|
- Byle szybciej... - mruknąłem dalej zajęty kuszą. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Nie Mar 27, 2011 22:15 Temat postu: |
|
|
Wyruszyliście zostawiając za sobą tereny znane ci lecz niezbyt lubiane. Drakwald. Góry Środkowe. Heidenhoff, Vordf... tego kislevitę. Ciekawe co się z nim stało i gdzie teraz jest.
Wyruszyliście przed siebie, a las zamknął się nad wami tworząc niemal tunel z wysokich, iglastych drzew. Ludzie byli małomówni, lecz myśl, że Talabheim jest miastem warownym i gotowym do wojny - dodawała otuchy... _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 08:46 Temat postu: |
|
|
Zacząłem nonszalancko pogwizdywać krasnoludzkie pieśni o dupczeniu i piwie. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 18:09 Temat postu: |
|
|
(jak zawsze wyczerpujący post...)
Po paru godzinach marszu dotarliście do Dunstigfurtu. Miasteczka okalanego palisadą i zamkniętego w koronach iglastych, wysokich drzew. Zobaczyłeś, że na rynku zebrało się już sporo osób. To właśnie rzemieślnicy, chłopi i straż miejska która ma się przyłączyć do waszego oddziału... _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 19:50 Temat postu: |
|
|
(Jak zawsze pretensja... i mimo tego zrzędzenia Cię lubię... matko :))
Czekam na rozkazy i dyspozycje. Jaka jest pora dnia?
Zwracam się do Hansa:
- pewnie tu staniemy na chwilę dla odpoczynku, przegrupowania i załadowania wozów... ciekaw jestem kiedy obiad... _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Kwi 06, 2011 19:58 Temat postu: |
|
|
(jestem MG i wymagam odpowiedniej formy :p)
(jest późne południe)
- Też zgłodniałem. - odparł i uśmiechnął się.
Wkroczyliście do miasteczka. Kapitan zaczął coś tam krzyczeć by reszta stanęła w szeregu i mieszkańcy zrobili to szybko i posłusznie. Wy macie przerwę. Na kit-kat. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 15:09 Temat postu: |
|
|
Siadam na jednym z wozów i wyciągam kitkata rozglądając się po miasteczku i oceniając czy większe to od Hergig? Czy mniejsze?... zastanawiam się też co będzie dalej. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 15:41 Temat postu: |
|
|
O wiele mniejsze. Hergig było miastem, jednym z większych w Hochlandzie. To tutaj to zaledwie miasteczko.
Kapitan z Hergig przyjrzał się ochotnikom i przydzielił ich do oddziału. Chyba zbliża się czas wymarszu. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 17:43 Temat postu: |
|
|
Kończę kitkata rozmyślając jak długo będziemy uciekać jak niechciane dzieci.
Byłem zmęczony, a nade wszystko znudzony wielogodzinnym, monotonnym marszem, ale się nie skarżyłem. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 08:55 Temat postu: |
|
|
Wyruszyliście, a po dwóch dniach dotarliście nad wielką wodę. Rzeka Talabek. Teraz tylko przeprawić się do Talabeklandu... taką armią.
Kapitan zarządził postój w tym uroczym miejscu. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 18:36 Temat postu: |
|
|
(Jak długi?) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 18:38 Temat postu: |
|
|
(nie powiedział nic, ale sądząc po wcześniejszych - niecała godzinka) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 14:29 Temat postu: |
|
|
Idę w kierunku rzeki mając dość nudnego marszu. Idę klapnąć na kamieniu...
(Jak zimno? poniżej 0?) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 18:57 Temat postu: |
|
|
(zdecydowanie poniżej)
Usiadłeś gapiąc się na rzekę Talabek i wtedy podszedł do ciebie kapitan straży. Kucnął i powiedział cicho:
- Zdajecie sobie sprawę, że waszego ziomka trawi zaraza...? _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 09:06 Temat postu: |
|
|
- Naprawdę?! Ale jak to?! - odpowiedziałem, szczerze zaskoczony. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 12:06 Temat postu: |
|
|
Pokiwał głową.
- I... jakby to rzec. Nie może on z nami iść dalej. To zbyt niebezpieczne dla armii. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 19:20 Temat postu: |
|
|
- W takim razie niech nas dwóch pan posyła pod byle pretekstem tam gdzie pachnie krwią i prochem. Nie zostawię go, a tak może obaj się przysłużymy. - popatrzyłem na niego ze szczerą nadzieją w oczach. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 19:27 Temat postu: |
|
|
Długo myślał.
- Niech i tak będzie. Wiem, że Hans nie zdolny jest do walki, więc poślę go na pewną śmierć. Będzie też dla ciebie, krasnoludzie, ciężarem u boku. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 19:33 Temat postu: |
|
|
- Nie takie się ciężary nosiło panie Kapitanie. Odparłem hardo. Dowodził kiedyś pan zdesperowanym krasnoludem? ... ma pan szansę. - splunąłem obok i zatarłem ręce patrząc w nurt Talabek. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 21:54 Temat postu: |
|
|
- Idźcie, jeśli taka wasza wola. Ja zajmę się resztą oddziału, herr Karl. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 22:49 Temat postu: |
|
|
- Więc będę czekał sposobności i rozkazu. - cofnąłem się do wozów. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 08:14 Temat postu: |
|
|
Po godzinie kapitan Hergig zarządził wymarsz. Dalej szli na południe.
Hans zbliżył się do ciebie.
- Co teraz pocznę? _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 08:22 Temat postu: |
|
|
- A na co masz ochotę? - odparłem szczerze nie wiedząc samemu do końca. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 08:52 Temat postu: |
|
|
- Chcę wyzdrowieć. A jeśli to niemożliwe, pójdę walczyć z mrocznym pomiotem aż do końca.
Zobaczyłeś, że zacisnął szczęki i pięść patrząc w dal przed siebie. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 09:08 Temat postu: |
|
|
- To idziemy z resztą. Nie ma rady. - splunąłem, poprawiłem rynsztune na ramieniu, obciągnąłem pas i ruszyłem. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 11:25 Temat postu: |
|
|
Nie ruszył się.
- Wiem co o mnie mówią w tym oddziale. Szepczą mi za plecami, żem chory. Trzymają się z dala.
Zamilkł.
- Pójdę swoją drogą. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 13:26 Temat postu: |
|
|
- Którędy? Idź z nami... to może się i godnie i w chwale zdarzy umrzeć. A dajcie Bogowie pomszczę Cię! - rzekłem zachęcająco. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 13:43 Temat postu: |
|
|
- Mam swą godność, krasnoludzie. Jestem człowiekiem gór, górnikiem, nie żołnierzem. Pójdę sam, z dala od wyzwisk i obrzydzenia jakim obdarzają mnie te wojskowe chamy. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 13:55 Temat postu: |
|
|
- No i dokąd pójdziesz? Do lasu? Z każdej osady Cię przepędzą. Umrzesz. Umrzesz i tak. Zdecyduj jak chcesz umrzeć. - surowość mojej twarzy mówiła o powadze sytuacji.
(698) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 21:38 Temat postu: |
|
|
(mam robić test na zastraszanie czy przekonywanie...?) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 11:30 Temat postu: |
|
|
(a w ogóle robisz? xD Przekonywanie.) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 11:39 Temat postu: |
|
|
(a chcesz go przekonać by poszedł za armią czy z tobą?) _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 11:49 Temat postu: |
|
|
(Ja idę za armią, czyli wychodzi na jedno.) _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 21:57 Temat postu: |
|
|
Próbowałeś go przekonać. Hans chwilę milczał. I w końcu odparł:
- A więc tu nasze drogi się rozejdą. Dziękuję ci za wszystko, khazadzie. Pójdę w swoją stronę. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 12:53 Temat postu: |
|
|
- Dokąd? - zatrzymałem go spojrzeniem. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Esgaroth Mistrz Gry
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 22162 Skąd: taki pomysł?! O_o
|
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 09:24 Temat postu: |
|
|
- Na północ, albo na zachód. Może tam mi pomogą. _________________ !!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!
Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.
"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu |
|
Powrót do góry |
|
|
Karl
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2397 Skąd: Hochland
|
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 15:40 Temat postu: |
|
|
- Czekaj! Weź to! - podaję mu lekarstwo na chorobę, bukłak z wodą i całą sakiewkę wybierając z niej 4 korony, klepię go w ramię.
- Jeśli się więcej nie spotkamy, to na pewno po drugiej stronie! Idź! - odwróciłem się i podbiegłem do swojego miejsca w szyku nie oglądając. _________________ Postaraj się nie myśleć o uderzeniu toporem... prezes "Związku Obrony Praw Khazadów"
Prędzej stracimy życie niż odwagę.
Krasnoludzkie komando nie umiera, wraca do piekła, by się przegrupować.
Who dares wins.
Karl Jorgenson
Zabici: Minotaur, Zwierzoczłek, Maruder x3 (w tym jednego nawet żałuję), Oszalały krasnolud, kultysta Nurgla.
Max. obraż.: 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 15:40 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|