Forum Warhammer PBF Strona Główna Warhammer PBF
Fabularna gra wyobraźni osadzona w realiach Starego Świata
 
RejestracjaRejestracja
POMOCPOMOC FAQFAQ SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Rasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer PBF Strona Główna -> O samej grze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Esgaroth
Mistrz Gry


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 22162
Skąd: taki pomysł?! O_o

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 22:13    Temat postu: Rasy Odpowiedz z cytatem

Spis ras żyjących i zamieszkujących Stary Świat: (możliwość wyboru jednej z nich przy tworzeniu Karty Postaci)

Rasy do wyboru:

Ludzie



Najliczniejsza rasa, założyciele największego państwa - Imperium. Bardzo elastyczni, są słabsi w wytrzymałości od krasnoludów, mniej mądrzy od elfów, jednak cechują się zbalansowanymi cechami i umiejętnościami.


Początkowe wartości cech:
(10 dodatkowych punktów do rozdania między cechy WW, US, K, Odp, Zr, Int, SW, Ogd przy czym żadna cecha nie może mieć powyżej 35!)
    WW: 30
    US: 30
    K: 30
    Odp: 30
    Zr: 30
    Int: 30
    SW: 30
    Ogd: 30

    Żyw: 12
    S: 3
    Wt: 3
    Mag: 0 (jeśli nie uzdolniony magicznie) lub 1(jeśli uzdolniony magicznie, wtedy należy też wybrać jedną z tradycji magii: Światła, Zwierząt, Ognia, Śmierci, Niebios, Cienia, Życia lub Metalu) Uwaga! magii używać może tylko człowiek lub elf!!
    PO: 0
    PP: (wylosowane przez MG tuż po stworzonej Karcie Postaci)

Umiejętności:
(do wyboru. Oznaczenie [x][ ][ ] ma być rozumiane jako pierwszy na trzy dostępne stopnie "wtajemniczenia")
  • Hazard [x][ ][ ] lub Mocna głowa [x][ ][ ]
  • Przekonywanie [x][ ][ ] lub Zastraszanie [x][ ][ ]
  • Spostrzegawczość [x][ ][ ]
  • Targowanie [x][ ][ ] lub Wycena [x]
  • Przeszukiwanie [x][ ][ ]
  • Wiedza (...) [x] (np. Wiedza imperium, jeśli zaczniesz grę na terenie imperium. Jeśli nie - posiądziesz wiedzę o krainie w której zacząłeś grę)
  • Język staroświatowy [x]
  • Sztuka przetrwania [x][ ][ ]

Umiejętności bojowe:
(wybór dwóch umiejętności na poziomie 1 (nie wyższym niż 1 poziom!)
  • Miecze [ ][ ][ ]
  • Topory [ ][ ][ ]
  • Obuchy [ ][ ][ ]
  • Bronie drzewcowe [ ][ ][ ]
  • Bronie miotane [ ][ ][ ]
  • Bronie dystansowe [ ][ ][ ]

_____________________________


Elfy



Smukli mieszkańcy Starego Świata, poruszający się z wielką gracją. Mają zamiłowanie do łucznictwa, "obcowania" z naturą, zbieractwa i wszelkich zdolności magicznych. Widzą w ciemności. W Starym Świecie nie są zbyt szanowane przez rasę ludzi, czy krasnoludów (są uważane za wyniosłe i zarozumiałe). Z niziołkami raczej nie mają spięć.

Początkowe wartości cech:
(5 dodatkowych punktów do rozdania między cechy WW, US, K, Odp, Zr, Int, SW, Ogd.)
    WW: 30
    US: 30
    K: 25
    Odp: 30
    Zr: 35
    Int: 30
    SW: 30
    Ogd: 30

    Żyw: 11
    S: 2
    Wt: 3
    Mag: 0 (jeśli nie uzdolniony magicznie) lub 1 (jeśli uzdolniony magicznie, wtedy należy też wybrać jedną z tradycji magii: Światła, Zwierząt, Ognia, Śmierci, Niebios, Cienia, Życia lub Metalu) Uwaga! magii używać może tylko człowiek lub elf!!
    PO: 0
    PP: (wylosowane przez MG tuż po stworzonej Karcie Postaci)

Umiejętności:
(do wyboru. Oznaczenie [x][ ][ ] ma być rozumiane jako pierwszy na trzy dostępne stopnie "wtajemniczenia")
  • Sztuka przetrwania [x][x][ ]
  • Przekonywanie [x][ ][ ] lub Zastraszanie [x][ ][ ]
  • Spostrzegawczość [x][x][ ]
  • Unik [x]
  • Skradanie się [x][ ][ ]
  • Przeszukiwanie [x][ ][ ]
  • Język staroświatowy [x] + język eltharin (elficki) [x]
  • Wiedza (...) [x] (np. Wiedza imperium, jeśli zaczniesz grę na terenie imperium. Jeśli nie - posiądziesz wiedzę o krainie w której zacząłeś grę)
  • Opieka nad zwierzętami [x][ ][ ] lub Zbieractwo [x][ ][ ]

Umiejętności bojowe:
Wybór jednej umiejętności
  • Miecze [ ][ ][ ]
  • Topory [ ][ ][ ]
  • Obuchy [ ][ ][ ]
  • Bronie drzewcowe [ ][ ][ ]
  • Bronie miotane [ ][ ][ ]
  • Bronie dystansowe [x][ ][ ]

_____________________________


Krasnoludy



Niskie, krzepkie i wytrzymałe. Oto ich opis. Brodaci, gburowaci, krzepcy. Śmieją się z własnych rubasznych dowcipów. Uwielbiają dobrze wypić, puścić jak najgłośniejszego bąka w karczmie i siłować się na ręce. Dobrze walczą, dobrzy z nich rzemieślnicy. Uwielbiają spędzać czas pod ziemią. Widzą w ciemności. Nienawidzą zielonoskórych. Bardzo lubią ludzi, często zawierają też więzi z niziołkami. Elfy traktują z góry.

Uwaga! Krasnoludy są na tyle krzepkie, że mogą nieść więcej obciążenia niż inne rasy! (Wartość typowego obciążenia maksymalnego liczy się mnożąc aktualną Krzepę przez 10. U krasnoludów, mnoży się Krzepę przez 20)

Początkowe wartości cech:
(Żadnych dodatkowych punktów do rozdania.)
    WW: 35
    US: 25
    K: 35
    Odp: 35
    Zr: 25
    Int: 30
    SW: 35
    Ogd: 25

    Żyw: 13
    S: 3
    Wt: 3
    Mag: 0 (nie mogą używać magii!)
    PO: 0
    PP: (wylosowane przez MG tuż po stworzonej Karcie Postaci)

Umiejętności:
(do wyboru. Oznaczenie [x][ ][ ] ma być rozumiane jako pierwszy na trzy dostępne stopnie "wtajemniczenia")
  • Hazard [x][x][ ] lub Mocna głowa [x][x][ ]
  • Przekonywanie [x][ ][ ] lub Zastraszanie [x][ ][ ]
  • Spostrzegawczość [x][ ][ ]
  • Sztuka przetrwania [x][ ][ ]
  • Targowanie się [x][ ][ ] lub Wycena [x][ ][ ]
  • jedna z umiejętności związana z zawodem na poziomie 1. Do wyboru: Górnictwo, Hutnictwo, Snycerstwo, Produkcja narzędzi, Stolarstwo, Szkutnictwo, Kowalstwo, Płatnerstwo, Garbarstwo, Ludwisarstwo, Jubilerstwo, Ciesielstwo, Inżynieria, Mechanika, Rusznikarstwo.
  • Język khazalid (krasnoludzki) [x] + język staroświatowy [x]
  • Wiedza (...) [x] (np. Wiedza imperium, jeśli zaczniesz grę na terenie imperium. Jeśli nie - posiądziesz wiedzę o krainie w której zacząłeś grę)

Umiejętności bojowe:
Do wyboru Topory na poziomie [x][x][ ] lub Obuchy na poziomie [x][x][ ], lub dowolna z powyższych dwóch umiejętności na poziomie pierwszym + broń palna na poziomie pierwszym.
  • Miecze [ ][ ][ ]
  • Topory [ ][ ][ ]
  • Obuchy [ ][ ][ ]
  • Broń palna [ ][ ][ ]
  • Bronie drzewcowe [ ][ ][ ]
  • Bronie miotane [ ][ ][ ]
  • Bronie dystansowe [ ][ ][ ]

_____________________________


Niziołki



Lud mały, niezbyt liczny. Zwykle trzymają się domostw, zajmując się spokojnym trybem życia. Niektórzy odkrywają w sobie żyłkę handlu, lub chęć przygód. Bardzo zręczne i ciche. Doskonały materiał na rzezimieszki i leśne zasadzki... Uwielbiają strzelać z wszelakiego rodzaju proc i palić fajkowe ziele.

-> Istnieje spora szansa zaczęcia gry w Krainie Zgromadzenia!

Początkowe wartości cech:
(Żadnych dodatkowych punktów do rozdania.)
    WW: 30
    US: 35
    K: 30
    Odp: 25
    Zr: 35
    Int: 30
    SW: 30
    Ogd: 30

    Żyw: 12
    S: 3
    Wt: 2
    Mag: 0 (nie mogą używać magii!)
    PO: 0
    PP: (wylosowane przez MG tuż po stworzonej Karcie Postaci)

Umiejętności:
(do wyboru. Oznaczenie [x][ ][ ] ma być rozumiane jako pierwszy na trzy dostępne stopnie "wtajemniczenia")
  • Powożenie [x][ ][ ] lub Wioślarstwo [x][ ][ ]
  • Plotkowanie [x][ ][ ] lub Wycena [x][ ][ ]
  • Przekonywanie [x][x][ ] lub Zastraszanie [x][ ][ ]
  • Targowanie [x][ ][ ] lub Opieka nad zwierzętami [x][ ][ ]
  • Skradanie się [x][x][ ] lub jedna z umiejętności związana z zawodem na poziomie 1. Do wyboru: Gotowanie, Krawiectwo, Leśnictwo, Ogrodnictwo, Rybołówstwo, Uprawa ziemi, Zbieractwo.
  • Spostrzegawczość [x][ ][ ]
  • Język staroświatowy [x] + Język niziołków [x]
  • Wiedza (...) [x] (np. Wiedza Imperium, jeśli zaczniesz grę na terenie imperium. Jeśli nie - posiądziesz wiedzę o krainie w której zacząłeś grę)

Umiejętności bojowe:
  • Miecze [ ][ ][ ]
  • Topory [ ][ ][ ]
  • Obuchy [ ][ ][ ]
  • Bronie drzewcowe [ ][ ][ ]
  • Bronie miotane [x][x][ ]
  • Bronie dystansowe [ ][ ][ ]

_________________
!!! Pamiętaj o swoich Punktach Szczęścia (masz ich tyle do zużycia na jeden dzień, ile wynosi twoje PP). Pozwalają ci one powtórzyć nieudany test jeszcze raz !!! I pamiętaj o manewrach bojowych, które mogą ci nieraz uratować tyłek...
Aktualizuj swoją kartę postaci - to bardzo ważne!


Właśnie zacząłeś przygodę w jakiejś prowincji? Koniecznie zajrzyj TU.


"Paranoja do zdrowe podejście do świata, w którym kultyści i mutanci wydają się czaić za każdym rogiem."
----- Wieże Altdorfu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Nazwa Skype
Reklama






Wysłany: Czw Paź 29, 2009 22:13    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer PBF Strona Główna -> O samej grze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Warhammer PBF  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Charcoal Theme by Zarron Media